Αντιηλιακή Προστασία ● Sun Protection





Αγαπημένα μου μπιουτάκια,
τι μου κάνετε?
Πως είστε?

Καλώς ήρθατε για ακόμα μια φορά στο blog κι αυτή την φορά έχουμε ένα θεματάκι που "καίει" . Το καλοκαίρι είναι κοντά, ο ήλιος άρχισε ήδη να καίει αρκετά και νομίζω πως ήρθε η ώρα να μιλήσουμε για αντιηλιακά! Ίσως ακούγεται κουραστικό και τετριμμένο αλλά δεν πρέπει πότε να βγαίνουμε στον ήλιο χωρίς αντιηλιακό. Ποια δεν θυμάται την μαμά της να την παστώνει με τόνους αντιηλιακό και τις περισσότερες φορές να κυκλοφορεί σαν φαντασματάκι γιατί δεν καθόταν και να της το απλώσει χαχα. Οι δερματολόγοι έρχονται να επιβεβαιώσουν την ελληνίδα μάνα που έτρεχε να σε γεμίσει αντιηλιακό καθώς ορθώς έπραττε. Η σωστή ποσότητα είναι εκείνη που μετράει τελικά.

Πάντα και παντού αντιηλιακό λοιπόν και ένα παραπάνω τώρα που ο  ήλιος είναι καυτός με ακόμα πιο βλαβερές ακτίνες σχετικά με τα προηγούμενα χρόνια. Το αντιηλιακό λοιπόν είναι πρωτίστης σημασίας και απαραίτητο καλλυντικό πια για όλη την οικογένεια.

Τι πρέπει όμως να προσέξουμε κατά την επιλογή μας?! Δυο με τρία πραματάκια είναι αυτά που θα κάνουν την διαφορά γι' αυτό όταν έρθει η ώρα να επιλέξετε αντιλιακό να έχετε στο μυαλό σας

  • τον τύπο του δέρματος σας
  • την ανθεκτικότητα του δέρματος σας στον ήλιο για να επιλέξετε το σωστό spf 
  • και τον χρωματικό σας τόνο (αν επιλέξετε ένα tinted αντιηλιακό).


    Σήμερα, θα σας μιλήσω για τα αντιηλιακά που εγώ έχω δοκιμάσει κατά καιρούς και εκείνα που εγώ αγαπώ και δεν αλλάζω με τίποτα.

    Πάμε να ξεκινήσουμε.





    Αντιηλιακά σώματος έχω δοκιμάσει αρκετούτσικα. Δεν μπορώ να πω όμως πως έχω ξετρελαθεί με κάποιο συγκεκριμένο τόσο ώστε να καταλήγω πάντα στο ίδιο γι'αυτό και αλλάζω. Κάθε καλοκαίρι ξεκινάω με ένα υψηλό δείκτη προστασίας κι όσο περνάει ο καιρός και μαυρίζω περνάω σε χαμηλότερη προστασία.






     Για φέτος το πρώτο αντιηλιακό που επέλεξα είναι αυτό απο την εταιρία Avene με 30spf. Είναι spray στα 200ml χωρίς να περιέχει parabens, απορροφάται άμεσα χωρίς να αφήνει λευκά σημάδια. Η συσκευασία αναφέρει ότι είναι ανθεκτικό στο νερό. Η μυρωδιά του είναι η κλασσική μυρωδιά της avene στα αντιηλιακά, αν έχετε δοκιμάσει κάποιο στο παρελθόν ξέρετε για τι μιλάω. Θα σας έχω αναλυτικότερο review αφού το χρησιμοποιήσω 4-5 φορές.





    Πέρυσι το αντιηλιακό που είχα ήταν σε μορφή λαδιού. Είναι το tanning oil από την Coppertone. Αρχικά να σας πω οτι η μυρωδιά του είναι ότι καλύτερο έχω βρει σε αντιηλιακό. Μυρίζει μανγκο και τροπικά φρούτα(!). Απλώνεται πολύ εύκολα και απορροφάται σχεδόν αμέσως. Σίγουρα δεν είναι για τα πρώτα μπάνια καθώς έχει μεσαία προστασία 15spf. Επιταχύνει το μαύρισμα και ενυδατώνει το δέρμα κι αυτό γιατί περιέχει Aloe Vera και βιταμίνη E. Είναι ανθεκτικό στο νερό και δεν κολλάει πάνω σου η άμμος.

   

 
Ένα ακόμα αντιηλιακό που μου αρέσει αρκετά είναι το Family Spray της Solene με spf30. Είναι ένα αντιηλικό γαλάκτωμα σώματος σε spray για όλη την οικογένεια στα 300ml. Ένα από τα καλύτερα αντιηλιακά της χρονιάς, από μια ελληνική εταιρεία με διεθνείς προοπτικές. Έχει ένα καινοτομικό φυτικό σύμπλεγμα, το C4 Carrotenoids, που προστατεύει την επιδερμίδα σε 4 επίπεδα. Είναι μια καλή επιλογή και για όσες έχουν παιδάκια καθώς βοηθάει η αντλία που έχει για ψεκασμό εξ αποστάσεως :) Επίσης, δεν περιέχει parabens, προπυλενογλυκόλη, παραφινέλαιο και εθανολαμίνες.



Και τώρα σειρά έχουν τα αντιηλικά προσώπου.


  


Κι εδώ έχω δοκιμάσει αρκετούτσικα προιόντα από διάφορες εταιρίες παρόλα αυτά ένα είναι το πιο πιο αγαπημένο μου από όλα.



   


Φυσικά και δεν θα μπορούσε να έιναι άλλο από το πολυδιαφημισμένο Color Velvet Face Cream της Frezyderm. Είναι μακράν ότι καλύτερο έχω δοκιμάσει αν και στην αρχή δεν το εκτίμησα. Μιλάμε για ένα αντιηλιακό με χρώμα που βγαίνει σε spf50 αλλά και spf30 πλέον. Για μένα που έχω σημαδάκια και δυσχρωμίες ήταν ακριβώς αυτό που ήθελα καθώς είναι το μοναδικό με καλλυντική συμπεριφορά και άριστη εφαρμογή. Καλύπτει πολύ καλά και μένει σταθερό για ώρες. Το χρώμα είναι λιγάκι σκούρο στις πρώτες εφαρμογές αλλά όσο μαυρίζω ταιριάζει ακριβώς στον δικό μου χρωματικό τόνο. Ουσιαστικά χάρη στην επαναστατική καινοτομία Second Skin Technology δημιουργεί την αίσθηση ενός αόρατου «δεύτερου δέρματος» και παράλληλα αφήνει μια βελούδινη αίσθηση στην επιδερμίδα με ματ πάντα όψη. Στην αρχή θεώρησα πως ήταν αρκετά βαρύ για μένα αλλά όταν του δωσα μια δεύτερη ευκαιρία έμεινα ικανοποιημένη από την μη λιπαρή υφή που επιτρέπει στο δέρμα να αναπνέει.

    


Ακόμα ένα αντιηλιακό προσώπου που μ αρέσει πολύ και ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες μου. Αυτή τη στιγμή το έχω σε δειγματάκι αλλά στο παρελθόν είχα δοκιμάσει και το full size προιόν. Το clenance solaire 
με spf50 της Avene δεν αφήνει καθόλου λιπαρότητα και απορροφάται σχεδόν αμέσως. Είναι τέλειο και σαν βάση πριν το makeup καθώς αφήνει ματ όψη. Επίσης έχει αντλία που βοηθάει να παίρνετε την σωστή ποσότητα και με τον δείκτη προστασίας που έχει είναι το απόλυτο αντιηλιακό για ευαίσθητες στον ήλιο επιδερμίδες. Φυσικά δεν περιέχει parabens και σιλικόνη. 


     


Την helioderm cream της Castalia με spf50 την είχα χρησιμοποιήσει στο παρελθόν όταν είχα κάνει μια αλλεργία και μου την σύστησε ο δερματολόγος. Είναι ένα πολύ καλό προϊόν για ευαίσθητες μη ανεκτικές στον ήλιο επιδερμίδες και ιδανική κατά τη διάρκεια δερματολογικής ή φαρμακευτικής αγωγής, για την αποφυγή φωτοδερματίτιδων ή φωτοευαισθησίας. Με διάφανη υφή, απλώνεται εύκολα και απορροφάται γρήγορα χωρίς ίχνη λιπαρότητας.






 Τέλος, ένα ακόμα αντιηλιακό προσώπου που έχω δοκιμάσει και μου άρεσε αλλά δεν το έχω αυτή τη στιγμή να σας το δείξω είναι αυτό της Apivita με θαλάσσια λεβάντα και πρόπολη. Είναι ιδανικό για λιπαρές/μεικτές επιδερμίδες καθώς ρυθμίζει την λιπαρότητα και χαρίζει ματ αποτέλεσμα. Επίσης έχει αντιοξειδωτική δράση και τα κύρια χαρακτηριστικά του είναι κατά 83% φυσικής προέλευσης. Έχει ελαφριά υφή και απορροφάται αμέσως. Το μόνο το οποίο θα μπορούσα να πω πως δεν μου άρεσε είναι η  συσκευασία που μερικές φορές βγάζει πάρα πολύ ενώ δεν το θες και άλλες φορές πάρα πολύ λίγο. Παρόλα αυτά αξίζει να το δοκιμάσετε. 




         


Κι εδώ σας έχω ένα προϊόν για τα μαλλιά. Χιλιοταλαιπωρημένο όπως βλέπετε. Είναι η περσινή μου συσκευασία καθώς δεν έχω προλάβει να το ανανεώσω ακόμα μα δεν μπορούσε να λείπει από αυτό εδώ το ποστ. Μιλάμε φυσικά για το αντιηλιακό μαλλιών Κόκκινο αμπέλι από Korre. Είναι στα 150ml και πραγματικά το άρωμα του μου θυμίζει διακοπές. Το ειδικό αδιάβροχο φίλτρο UV που περιέχει σταθεροποιείται στην τρίχα και εμποδίζει το ξεθώριασμα του χρώματος των μαλλιών. Παράλληλα η αλόη που περιέχει ενυδατώνει τα μαλλιά σας. Έτσι και προστατευμένα και ενυδατωμένα μαλλιά έχουμε! Είναι οικονομικό και σε online φαρμακεία μπορείτε να το βρείτε σε ακόμα καλύτερη τιμή.



         


Κι επειδή η σημασία της βαθιάς ενυδάτωσης μετά την έκθεση στον ήλιο είναι εξίσου μεγάλη με αυτήν της χρήσης αντηλιακού πριν την ηλιοθεραπεία , δεν θα σας άφηνα έτσι. Για το τέλος σας έχω ένα προιόν που χρησιμοποιώ κάθε φορά μετά την παραλία κι αυτό δεν είναι άλλο απο το After Sun της Apivita. Είναι μια ενυδατική δροσιστική και καταπραυντική κρέμα gel για πρόσωπο και σώμα, με αλόη, θαλάσσια λεβάντα, αγγούρι και αμυγδαλέλαιο. Προστατεύει από τη φωτογήρανση και ενισχύει την άμυνα της επιδερμίδας. Είναι στα 150ml και περιέχει 96% φυσικά συστατικά. Έχει ελαφριά, δροσερή υφή που απορροφάται πολύ γρήγορα και ξεδιψάει περισσότερο από οποιαδήποτε κρέμα την επιδερμίδα. Και το άρωμα υπέροχο παιδιά (!) άκρως καλοκαιρινό. Φυσικά δεν περιέχει parabens, οινόπνευμα και τα σχετικά. Μην παραλείπετε να χρησιμοποιείτε ένα καλό after sun καθώς όχι μόνο βοηθάει το μαύρισμά σου να είναι πιο όμορφο αλλά παράλληλα του δίνει περισσότερη διάρκεια ζωής . Ανακουφίζει, αναπλάθει και φροντίζει εντατικά την ταλαιπωρημένη και ερεθισμένη από τον ήλιο και το αλάτι επιδερμίδα. 



Και κάπου εδώ φτάσαμε στο τέλος κι αυτού του post. Σας ευχαριστώ που ήσασταν εδώ και περιμένω τα δικά σας αγαπημένα αντιηλιακά στα σχόλια. Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά?


Μη ξεχάσετε να πατήσετε παρακολούθηση και να με ακολουθήσετε στα social media αν σας άρεσε το post.


Εμείς θα τα πούμε στο επόμενο ποστάρισμα, μέχρι τότε να περνάτε καλά
και φιλάκια.
Ελίνα ♥











6 σχόλια:

  1. Όμορφο το ποστ σου!!! Την αντιηλιακή κρέμα της frezyderm θέλω να την δοκιμάσω και εγώ...αλλά επειδή δεν μαυρίζω πολύ στο πρόσωπο, φοβάμαι μην φαίνομαι σαν αράπης! Βγαίνει σε μία μόνο απόχρωση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ναι βγαίνει σε μια μόνο απόχρωση αλλά δεν είναι τόσο σκούρα! Μπορείς να πας σ ένα κατάστημα και να ζητήσεις να δεις το χρώμα από κάποιο δείγμα :) να την δοκιμάσεις!

      Διαγραφή
  2. Πανέμορφο ποστ και άκρως επίκαιρο!Το αντηλιακό προσώπου της Avene το είχα παλαιότερα και ήταν πολύ καλό.Αχχ πρέπει να πάρω οπωσδήποτε της Frezyderm,πρέπει να είναι υπέροχο!Φιλάκια
    Υ.σ Έχουμε την ίδια τσάντα θαλάσσης!! <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι όντως είναι πολύ καλό αντιηλιακό! Εγώ πάντα την εκθειάζω :)
      Η τσάντα τέλεια?! Χαχα jumbo ε?

      Διαγραφή
  3. Νομίζω πως της Frezyderm είναι μακράν το καλύτερο!!! Το χρησιμοποιώ από τη στιγμή που βγήκε! Έχω την εκδοχή χωρίς χρώμα και είναι πραγματικά βελούδινο, το βάζω και σαν primer το καλοκαίρι! Ωραίο post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ! :) Κι εγώ στην αρχή σκεφτόμουν ότι με χρώμα ίσως είναι πιο βαριά αλλά τελικά μια χαρά και με χρώμα.
      Φιλάκια :*

      Διαγραφή

Αγαπημένα Απριλίου ● April Favorites

Θαύμα - θαύμα ! Μετά από -δεν ξέρω κι εγώ- πόσο καιρό i'm back ! Βλέπεις ποστ από μένα και δεν το πιστεύεις , ε μετα...