Sephora Haul ●







Καλημέρα καλημέρα,
 αγαπημένα μου 'μπιουτάκια' !
Πως μου είστε?
Κάνατε κανά μπανάκι? Γιατί εμάς εδώ κάτω δεν μας έχει αφήσει αυτός ο Μάης ρε παιδί μου! Τι καιρός είναι αυτός ?! Αμάν! Γι αυτό κι εγώ για να πνίξω τον πόνο μου αποφάσισα να κάνω μία επιδρομή στο Sephora. 

Και όπως μπορείτε να δείτε το πήρα πάλι το κατιτίς μου. Θα ήθελα λοιπόν να σας μιλήσω για τα πραγματάκια που αγόρασα κι ανυπομονώ να δοκιμάσω!


Πάμε λοιπόν να ξεκινήσουμε.






Cream Lip Stain - Sephora

Από προϊόντα μακιγιάζ πήρα δύο πραγματάκια που ήθελα. Εννοείται ότι θα έπαιρνα τουλάχιστον ένα από τα λατρεμένα μου lip stain. Κι αυτή την φορά επέλεξα το νούμερο 38 'Sweet Raspberry'. Είναι ένα πολύ ωραίο ζεστό ροζ-μωβ  χρωματάκι που μπορεί να φορεθεί χειμώνα καλοκαίρι θεωρώ. Τα lip stain των sephora αν δεν τα έχετε δοκιμάσει σας προτείνω να τρέξετε! Πραγματικά είναι ότι καλύτερο έχω δοκιμάσει σε αυτή την κατηγορία. Έχει τρομερή διάρκεια και πολύ καλή απόδοση. Είναι άνετο στα χείλη και δεν δημιουργούνται τα αντιαισθητικά "κομματάκια" που πάντα θέλουμε να αποφύγουμε.
Η τιμή του είναι στα 12€, αλλά η εταιρία αρκετά συχνά βάζει έκπτωση στα προιόντα χειλιών και επίσης υπάρχει και η 1+1 προσφορά της CU Vodafone που αξίζει να εκμεταλλευτείτε!

Cinescope - Sephora

Η μάσκαρα που επέλεξα για να δοκιμάσω είναι η Cinescope, η οποία διαφημίστηκε πάρα πολύ όταν πρωτοβγήκε κι είπα να της δώσω μια ευκαιρία. Υπόσχεται πυκνές, έντονες βλεφαρίδες με πανοραμικό εφέ που όμως δεν τις κολλάει μεταξύ τους. Η απόχρωση που επέλεξα είναι η black, υπάρχει όμως και η ultra black που φαντάζομαι θα δίνει πιο δραματικό αποτέλεσμα. Η ποσότητα του προιόντος ειναι 7ml και η τιμή του 15.90€.




Pudding pudding Jelly Mask Cacao - TONYMOLY

 Η Pudding pudding Jelly Mask Cacao είναι μια μάσκα καθαρισμού με βάση το κάρβουνο. Με την επαφή με το οξυγόνο δημιουργούνται μικρές φυσαλίδες που εξαφανίζουν αποτελεσματικά το υπερβολικό σμήγμα από την επιδερμίδα. Η μάσκα είναι μίας χρήσης όπως όλες οι sheet masks και πραγματικά αυτό που με ώθησε να την αγοράσω ήταν η περιγραφή της. Είναι η πρώτη φορά που αγοράζω κάτι από την εταιρία TONYMOLY, οπότε να περιμένετε update μετά την δοκιμή. Η τιμή της είναι στα 6.90€.



 

EGG cream mask - too cool for school

Ακόμα μία sheet mask και ήδη νομίζω έχετε καταλάβει το πόσο τις λατρεύω. Η συγκεκριμένη μάσκα έχει ένα πολύ λεπτό φύλλο με μικροίνες που εμπεριέχει νερό καρύδας και εκχύλισμα κρόκου αυγού. Είναι ιδανική για ενυδάτωση και λάμψη. Δεν περιέχει parabens και είναι cruelty-free. Η τιμή της είναι στα 4.60€.




Coconut Mask - Skinfood

Και για το τέλος σας άφησα μία ακόμα μάσκα! Τι παράξενο! χαχα
Από την εταιρία skinfood αυτή τη φορά κι επειδή είμαστε και survivors :p δεν θα μπορούσε να λείπει η καρύδα από αυτό το ποστ. Μάσκα ενυδάτωσης λοιπόν, η οποία σχηματίζει ενυδατικά σταγονίδια νερού που λειαίνουν την επιδερμίδα. Έρχεται σε συσκευασία των 90ml και κοστίζει 14.50€.

Αυτές ήταν οι αγορές μου κι ανυπομονώ να τελειώσω κάποια προϊόντα που έχω ήδη για να δοκιμάσω κι αυτά! Να είστε σίγουρες πως θα σας έχω update μετά την δοκιμή.

Σ αυτό το σημείο να σας ευχαριστώ που ήσασταν εδώ κι αυτήν τη φορά και περιμένω τις δικές σας εντυπώσεις στα σχόλια σε περίπτωση που έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω προϊόντα. 

Μη ξεχάσετε να πατήσετε παρακολούθηση και να με ακολουθήσετε στα social media αν σας άρεσε το post.


Εμείς θα τα πούμε στο επόμενο ποστάρισμα, μέχρι τότε να περνάτε καλά
και φιλάκια.

Ελίνα ♥


6 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφες αγορές! Με γεια σου, να τα χαρείς :)

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχες οι αγορές σου,εννοείται πως ανυπομονώ για μελλοντικό update!!Φιλάκιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχω και εγώ το lip stain που πήρες♥ Αν θες τσέκαρε το blog μου: itsteenday.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέλειο το lip stain και φυσικά πάω αμέσως να τσεκάρω το blog σου :)

      Διαγραφή

Αγαπημένα Απριλίου ● April Favorites

Θαύμα - θαύμα ! Μετά από -δεν ξέρω κι εγώ- πόσο καιρό i'm back ! Βλέπεις ποστ από μένα και δεν το πιστεύεις , ε μετα...