5 προιόντα κάτω των 10€ ● 5 products under 10€ ● Collab







   Αγαπημένα μου 'μπιουτάκια' ,
πάλι χάθηκα ενώ είχα πει πως δεν θα ξαναγίνει.
Και να που ξανάγινε - είμαι απαράδεκτη i know.
Τι μου κάνετε? Πως είστε ?
Σήμερα θα μιλήσουμε για την οικονομική κρίση και πως μας έχει επηρεάσει! χαχαχ Γελάω αλλά δεν κάνω πλάκα. Καλώς ή κακώς πλέον προτιμάμε περισσότερο προϊόντα των οποίων η τιμή δεν ξεφεύγει πολύ και εννοείται πως τρέφουμε μεγάλη αγάπη στις drugstore εταιρίες. Έτσι σήμερα 
σε συνεργασία με την Μάρα από το blog thinkingoutloudbymara θα σας μιλήσουμε για τα 10 αγαπημένα μας προιόντα κάτω των 10€. Πέντε προιόντα μακιγιάζ και περιποίησης θα σας αναφέρω εγώ κι άλλα πέντε η Μάρα, της οποίας το post θα σας αφήσω παρακάτω να πάτε να του δείξετε αγάπη και να αφήσετε πολλά σχόλια.





       Πάμε να ξεκινήσουμε λοιπόν.    

                                                                                                       



Ξεκινάμε με 3 αγαπημένα μου προϊόντα περιποίησης και συγκεκριμένα 2 μάσκες και 1 σφουγγαράκι.

  •       Moisture Bomb Tissue Mask - Garnier               
    Ε οκ τι να πει κανείς για αυτή την μάσκα! Πραγματικά όποτε βρίσκομαι στα hondos την αγοράζω με τον κιλό χαχαχ όχι αστειεύομαι αλλά πάντα θα πάρω πάνω από 2. Και πως να μην πάρω όταν η τιμή της είναι μόλις 1,5€, λιγότερο κι από έναν takeaway καφέ. Είναι από τις πρώτες sheet masks που ήρθαν στην Ελλάδα και έκαναν τόσο προσιτό το trend σε όλες μας. Τι είναι η sheet mask θα μου πείτε. Σίγουρα έχετε δει αυτές τις μάσκες που είναι σαν χαρτομάντιλο υγρό εμποτισμένο με ευεργετικά συστατικά! Ε αυτό! Η ιδέα ήρθε από την Κορέα και πολύ πολύ μας αρέσει! Η συγκεκριμένη μάσκα υπόσχεται ενυδάτωση που αντιστοιχεί με μία εβδομάδα ενυδατικό serum και να είστε σίγουρες πως το κάνει! Πραγματικά αφήνει το δέρμα πολύ σφριγηλό, ενυδατωμένο και λαμπερό. Είναι αυτό ακριβώς που λέει το όνομα της μια βόμβα ενυδάτωσης εμποτισμένη με εκχυλίσματα ροδιού, υαλουρονικό οξύ και ενυδατικό serum. Σίγουρα σας προτείνω να την δοκιμάσετε έστω και μία φορά.


  •    Precision sponge - H&M     

    Είναι ένα σφουγγαράκι τύπου Beauty Blender από h&m που η διαφορά στην τιμή του σε σχέση με το αυθεντικό είναι αρκετά μεγάλη αν σκεφτεί κανείς ότι κοστίζει μόνο 3€-4€. Δεν έχω χρησιμοποιήσει το αυθεντικό αλλά αρκετά άλλα τέτοιου είδους σφουγγαράκια και αυτό πραγματικά μου άρεσε πολύ. Να σας πω πως είναι το μόνο που αυξάνει σε μέγεθος όπως το αυθεντικό όταν βραχεί και απλώνει το προϊόν σας χωρίς να απορροφά πολύ μεγάλη ποσότητα. Το αποτέλεσμα που δίνει είναι φυσικό και δεν δημιουργείται αυτό το εφέ μάσκας, το παστωμένο. Αν μπορούσα να βρω ένα αρνητικό θα έλεγα ότι δεν είναι τόσο εύκολο να το καθαρίσεις καθώς είναι πολύ ανοιχτόχρωμο κι όσες φορές κι αν πλυθεί κάποιοι λεκέδες παραμένουν.




      
  • Face Mask Deep Cleansing - Bioten

    Για το συγκεκριμένο προϊόν δεν θέλω να πω πάρα πολλά καθώς σκέφτομαι να σας κάνω ειδικό post για τις μάσκες της Bioten που μ αρέσουν πολύ. Γι αυτό να σας πω ότι κοστίζει μόλις 4.5€. Περιέχει 100% φυσική πράσινη άργιλο και πράσινο τσάι. Εγώ όπου βλέπω πράσινο τσάι κολλάω! Βοηθάει πολύ με τα μαύρα στίγματα και προσφέρει ένα πολύ καλό και βαθύ καθαρισμό. Αν έχετε λιπαρό δέρμα θα την λατρέψετε. Την απλώνουμε σε καθαρό και στεγνό δέρμα και την αφαιρούμε μετά από 10-15 λεπτά. Το σωληνάριο περιέχει 40ml και φυσικά είναι parabens^paraffin free.






    Και από μακιγιάζ σας έχω 2 προϊόντα με πουδρένια υφή. Ένα highlighter κι μια διάφανη πούδρα.








     
  •  Πούδρα Λάμψης Highlighter - Dust+Cream 

    Πρόσφατο απόκτημα αλλά το λάτρεψα με την πρώτη δοκιμή! Είναι μια πούδρα λάμψης ή αλλιώς highlighter από Dust+Cream στην τιμή των 5€. Η δική μου απόχρωση είναι η πιο ζεστή, η no.2 noctis lumos. Έχει αρκετά πουδρένια υφή αλλά δεν εξαφανίζεται μόλις την βάλεις στο πρόσωπο σου. Παραμένει για αρκετές ώρες. Έχει πολύ καλή χρωματική απόδοση και είναι ότι πρέπει για τώρα το καλοκαιράκι σε μαυρισμένη επιδερμίδα. Δεν έχει glitter αλλά ωραίο ιριδίζον shimmer που δίνει ωραίο εφέ, όχι υπερβολικό.
                                                   





     
  • Stay matte Pressed Powder - Rimmel London
    Δεν φαίνεται ότι είναι η πούδρα της Rimmel λόγω συσκευασίας! Παιδιά η κατάχρηση αυτά έχει :) χαχα Πραγματικά την έχω λιώσει την χρησιμοποιώ καθημερινά στην ζώνη του Τ καθώς έχω λιπαρό δέρμα και είναι η μοναδική πούδρα που με ικανοποιεί πλήρως. Μιλάω για την transparent 001. Η κάλυψη και ο έλεγχος της γυαλάδας διαρκεί για αρκετές ώρες αλλά την έχω πάντα στην τσάντα μου σε περίπτωση που θέλω να την φρεσκάρω. Δεν έχει καθόλου βαρύ αποτέλεσμα είναι πραγματικά διάφανη και προσφέρει πολύ φυσικό αποτέλεσμα ενώ παράλληλα μειώνει την εμφάνιση των έντονων πόρων. Η τιμή της είναι στα 8€ περίπου και μπορείτε να την βρείτε στα Hondos.


    Αυτά λοιπόν κορίτσια μου από μένα. Να πάτε να επισκεφτείτε το κορίτσι μου εδώ για ακόμα περισσότερη οικονομία κι εγώ σας ευχαριστώ που ήσασταν εδώ για μία ακόμα φορά και περιμένω τα δικά σας  αγαπημένα οικονομικά προϊόντα στα σχόλια.

    Μη ξεχάσετε να πατήσετε παρακολούθηση και να με ακολουθήσετε στα social media αν σας άρεσε το post.


    Εμείς θα τα πούμε στο επόμενο ποστάρισμα, μέχρι τότε να περνάτε καλά
    και φιλάκια.
    Ελίνα ♥



                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      

4 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο το ποστ σου Ελίνα μου,όπως πάντα!Πολύ μου αρέσουν τέτοιες αναρτήσεις,είναι πολύ βοηθητικές...Οι μάσκες είναι πράγματι υπέροχες,το σφουγγαράκι απο H&M θέλω πολύ να δοκιμάσω και την πούδρα απο Rimmel!Εξαιρετικές οι επιλογές και των δυο σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ ευχαριστώ κορίτσι! Το σφουγγαράκι είναι ότι καλύτερο έχω βρει σ αυτή την τιμή. Να του δώσεις μια ευκαιρία :)
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Έχω βάλει στο μάτι τις μάσκες της Garnier και θέλω πολύ να της δοκιμάσω.Πολυ ωραιο ποστ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αγαπημένα Απριλίου ● April Favorites

Θαύμα - θαύμα ! Μετά από -δεν ξέρω κι εγώ- πόσο καιρό i'm back ! Βλέπεις ποστ από μένα και δεν το πιστεύεις , ε μετα...