Αγαπημένα Απριλίου ● April Favorites







Καλό μήνα παιδάκια!
Να και τον Μάη :) Έρχεται και το αγαπημένο καλοκαιράκι σιγά - σιγά .
Τι μου κάνετε? Πως είστε? Μαζέψατε τα λουλουδάκια σας?


Ο Απρίλης μια έτσι μια αλλιώς μας είχε. Άνοιξη και ζεστούλα την μια, βροχή και κρύο την άλλη. Κάπως μας μπέρδεψε μα έφυγε κι αυτός. Πάμε όμως λίγο να τον θυμηθούμε αναφέροντας σας τα προϊόντα που χρησιμοποίησα λίγο παραπάνω και ξεχώρισα τον φετινό Απρίλη.


Σας τα χώρισα σε τρεις κατηγορίες.
 Προϊόντα μακιγιάζ, προϊόντα περιποίησης και bonus στο τέλος ένα Random αγαπημένο. 

Πάμε λοιπόν στα highlights του μήνα που μας πέρασε. 





Ξεκινάμε λοιπόν με τα προϊόντα περιποίησης. Έχουμε ένα scrub σώματος, ένα scrub προσώπου, ένα αρωματάκι τύπου, λαστιχάκια μαλλιών κι ένα τόνερ. Πιο αναλυτικά, 





 Το λατρεύω αυτό το scrub σώματος! Μιλάμε φυσικά για το Tropical Mix από την σειρά Organic Shop (Body Desserts) της Natura Siberica. Είναι ένα απολεπιστικό για σμίλευση καθώς η φόρμουλα του βοηθάει στην κυτταρίτιδα. Παιδιά το άρωμα του δεν υπάρχει, μυρίζει καλοκαίρι και περιέχει κομματάκια από φρούτα(!). Η ποσότητα είναι πραγματικά τεράστια, στα 450 ml. Έχει σκληρή υφή και κάνει πολύ καλό καθαρισμό. Αφήνει την επιδερμίδα λεία και μεταξένια. Σ' αυτό βοηθούν το βιολογικό έλαιο από αβοκάντο και η καρύδα που περιέχει.





Και τώρα πάμε σ'ένα επίσης πολύ καλό scrub. Για το πρόσωπο αυτή την φορά. Σας έχω ξαναμιλήσει για την apivita και το πόσο αγαπώ τις μάσκες και τα scub της εταιρίας. Το συγκεκριμένο είναι ένα scrub ήπιας απολέπισης με βερύκοκο. Είναι σε μορφή gel κι όχι κρέμας με λεπτούς κόκκους από κουκούτσια βερύκοκου. Καθαρίζει πολύ καλά την επιδερμίδα χωρίς να την αφυδατώνει. Αναζωογονεί και ενυδατώνει προσφέροντας λαμπερή όψη. Έχει 90% φυσικά συστατικά και ποσότητα στα 50ml. 




Για την LUSH και την αγάπη που της έχω δεν σας έχω μιλήσει αλλά επιφυλάσσομαι για ένα post μόνο με LUSH προϊόντα. Αυτή την φορά θα σας πω μονάχα για το αγαπημένο μου toner που δεν είναι άλλο από το Τea Τree Water. Το απέκτησα τον Φλεβάρη από κατάστημα της Ρώμης εξού και τα ιταλικά. Πλέον έχουμε και στην Ελλάδα LUSH, στην Θεσσαλονίκη. Το συγκεκριμένο τόνερ είναι ιδανικό για λιπαρές επιδερμίδες καθώς διατηρεί την υπερβολική λιπαρότητα υπό έλεγχο, αφήνοντας την επιδερμίδα φρέσκια και λαμπερή.  Επιπλέον, δεν περιέχει οινόπνευμα κι έτσι δεν θα σας αφήσει την αίσθηση ότι το δέρμα σας τραβάει. Να σας πω, ότι το δέρμα μου είναι πολύ πιο καθαρό, τα σπυράκια έχουν συρρικνωθεί και η κοκκινίλα έχει μειωθεί σημαντικά μετά την συστηματική χρήση. Θαυματουργό νεράκι :)




Και τώρα θα μου πείτε, ποια δεν έχει δοκιμάσει αρωματάκια τύπου από τα Dust+Cream. Ε όποια δεν το χει κάνει χάνει και να τρέξει γρήγορα. Είναι οικονομικά, υπάρχει μεγάλη ποικιλία να διαλέξεις και μερικές φορές μυρίζουν και καλύτερα από τα αυθεντικά. Φυσικά μην περιμένετε τρελή διάρκεια καθώς έχουμε να κάνουμε με ένα άρωμα τύπου. Παρόλα αυτά αρκεί μια δοκιμή για να καταλάβετε. Γι' αυτόν τον μήνα το αγαπημένο μου αρωματάκι που φορούσα σε κάθε μου έξοδο είναι το "D&G CLASSIC".Είναι ένα λουλουδένιο άρωμα. Γλυκό αλλά συγχρόνως παράξενο και μυστήριο. Η τιμή του στα 50ml είναι 5,99€. 






Απ' όταν τα αγόρασα δεν ξαναέφυγαν από τα μαλλιά μου. Ο λόγος για τα γνωστά λαστιχάκια μαλλιών Invisibobble. Είναι πραγματικά τα μοναδικά λαστιχάκια που δεν μου σπάνε την τρίχα και δεν με πονάνε όταν πάω να τα βγάλω. Είναι αδιάβροχα στο νερό και προσφέρουν δυνατό κράτημα. Υπάρχουν σε πολλά χρώματα και κοστίζουν περίπου 5€ τα τρία.






Και τώρα σειρά έχουν τα αγαπημένα μου προϊόντα μακιγιάζ τα οποία και έλιωσα τον μήνα Απρίλιο. Έχουμε ένα concealer, μια παλέτα με bronzer+highlighter, μια μάσκαρα κι ένα προϊόν για τα χείλη. Πιο αναλυτικά,






Πολυδιαφημισμένη η Lash Sensational της Maybelline κι όχι άδικα. Την χρησιμοποιώ καιρό τώρα και δεν την αλλάζω μέχρι να μην μείνει ούτε γραμμάριο :) Η δική μου είναι η black pearl. Δεν μου κολλάει τις βλεφαρίδες και ο ειδικός καμπυλωτός σχεδιασμός στο βουρτσάκι τους δίνει αυτό το εντυπωσιακό εφέ βεντάλιας. Βγάζει αρκετό μαύρο χρώμα και το αποτέλεσμα είναι έντονο. Η ποσότητα είναι στα 9,5 ml με τιμή περίπου 12€.






Το συγκεκριμένο concealer από την Maybelline το χρησιμοποιώ εδώ και 3 μήνες και δεν έχει τελειώσει ακόμα. Είναι το FIT me! στην απόχρωση 10 light. Νομίζω δεν βγαίνει πια στην Ελλάδα εγώ το προμηθεύτηκα από Αμερική. Μου αρέσει πολύ γιατί δίνει φως στην περιοχή κάτω από τα μάτια ενώ παράλληλα παρέχει αρκετά καλή κάλυψη χωρίς να μαζεύει στις λεπτές των ματιών. Με μια πούδρα σεταρίσματος μένει αναλλοίωτο για πολλές ώρες.








Και τώρα λίγη λάμψη από Hollywood. Αγαπημένο και μισοτελειωμένο πλέον διπλό προϊόν από W7. Bronzer και highlighter με ελαφρύ shimmer. Η απόχρωση του bronzer είναι ένα πολύ ζεστό καφέ , τέλειο για να ζεστάνετε και να δώσετε λίγο χρώμα στο πρόσωπο σας. Το highlighter απ'την άλλη χαρίζει μια ελαφριά γυαλάδα ότι πρέπει για πρωί απόγευμα. Δεν είναι το πιο έντονο αποτέλεσμα που θέλουμε για βράδυ. Είναι μια οικονομική παλέτα που χρησιμοποιώ καθημερινά και μ'έχει βολέψει πολύ.




 


 Και επειδή αγαπημένα του μήνα χωρίς προϊόν για τα χείλη δεν είναι αγαπημένα έχουμε και ένα soft matte cream από NYX στην απόχρωση CANNES. Που όπως σας έχω ξαναπεί Δεν είναι ούτε κραγιόν, ούτε και lip gloss. Είναι ένα είδος lip color, μια πλούσια ματ κρέμα με πολύ καλή απόδοση που ενυδατώνει τα χείλη. Η απόχρωση είναι κάτι ανάμεσα σε καφέ ροζ, ότι πρέπει για τώρα την άνοιξη. 



Random αγαπημένο Απριλίου



Και τέλος έχω ένα Random αγαπημένο για τον μήνα που μας πέρασε κι αυτή την φορά σ' αυτή την κατηγορία είναι ένα βιβλίο. Είναι της λατρεμένης Αλκυόνης Παπαδάκη με τίτλο "Μια ατέλειωτη φυγή" . Έχω διαβάσει κι άλλα δικά της και μπορώ να πω πως δεν είναι το πιο αγαπημένο μου ως τώρα μα σίγουρα με συντρόφεψε μέσα στον Απρίλη και δεν μπορούσε να λείπει από δω. Με τη δική της μοναδική πένα και χαρακτηριστική γραφή μας μιλάει για την ιστορία μιας γυναίκας και τα πρόσωπα που γνωρίζει κατά την διάρκεια της ζωής της μέσα από το δικό της προσωπικό ημερολόγιο. Εμπνέει συναισθήματα οργής, θυμού και θλίψης για την υποκρισία, το συμφέρον και την επιφάνεια αλλά και αγάπης, γαλήνης και ηρεμίας ψυχής για τον ουσιαστικό σκοπό της ζωής. Αυτό που μου άρεσε περισσότερο απ' όλα είναι η νότα αισιοδοξία που σου αφήνει στο τέλος γυρνώντας και την τελευταία σελίδα καθώς οι ήρωες στο τέλος πάντα βρίσκουν τη δύναμη να σηκωθούν από το χώμα, να ορθώσουν το ανάστημα, και να κοιτάξουν χαμογελαστοί τον ήλιο.



Και κάπου εδώ φτάσαμε στο τέλος κι αυτού του post. Σας ευχαριστώ που ήσασταν εδώ και περιμένω τα δικά σας αγαπημένα για το μήνα Απρίλιο στα σχόλια.


Μη ξεχάσετε να πατήσετε παρακολούθηση και να με ακολουθήσετε στα social media αν σας άρεσε το post.


Εμείς θα τα πούμε στο επόμενο ποστάρισμα, μέχρι τότε να περνάτε καλά
και φιλάκια.
Ελίνα ♥




6 σχόλια:

  1. Αυτό που μου αρέσει σε εσένα,είναι η τέλεια παρουσίαση των προϊόντων,πραγματικά χαίρομαι να διαβάζω τις αναρτήσεις σου!Και φυσικά υπέροχα τα αγαπημένα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ok best comment ever!
      Σ'ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ Μιμή μου για τα καλά σου λόγια :*

      Διαγραφή
  2. Ειναι ολα υπεροχα.Καταπληκτικα προιοντα.Θελω να δοκιμασω κι εγω τα αρωματα της Dust and cream.Πολυ ωραια παρουσιαση:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να δοκιμάσεις οπωσδήποτε είναι καταπληκτικά!
      Πολλά φιλάκια :*

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραίο άρθρο!Αν μπορείς πρόσθεσέ με στα σιστερ μπλοκσ και ενημέρωσε με για να κάνω το ίδιο!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Αναστασία μου! Σε πρόσθεσα στα sister blogs.
      Καλώς ήρθες στην παρέα μας :)

      Διαγραφή

Αγαπημένα Απριλίου ● April Favorites

Θαύμα - θαύμα ! Μετά από -δεν ξέρω κι εγώ- πόσο καιρό i'm back ! Βλέπεις ποστ από μένα και δεν το πιστεύεις , ε μετα...