First American Beauty Haul ● Αγορές από Αμερική






Αγαπημένα μου μπιουτάκια!

    Τι μου κάνετε? Πως είστε ?

Καλό μήνα, να έχουμε!

 Οδεύουμε προς τον χειμώνα σιγά σιγά κι η ατμόσφαιρα έχει αρχίσει να παγώνει για τα καλά εδώ στην Αμερική αλλά και στην Ελλάδα απ ότι μου λένε τα ίδια κι εκεί!
 Σήμερα σας έχω ένα ποστ με μερικές beauty αγορές που έκανα από δω αφού ξεκίνησα σιγά σιγά να ξεχύνομαι στα μαγαζιά :P Τα προιόντα που θα σας δείξω είναι όλα drugstore , οικονομικά και μπορείτε να τα βρείτε και στην Ελλάδα!
Πάμε λοιπόν να ξεκινήσουμε :) 




               







                                                                           Δεν θυμάμαι να σας έχω ξαναμιλήσει για την αγαπημένη μου μάσκαρα ever! Μιας λοιπόν που μου τέλειωσε έτρεξα να την ξαναγοράσω. Μιλάμε φυσικά για την LASH SENSATIONAL από την εταιρία MAYBELLINE ! Η δική μου είναι η full fan effect που δίνει με λίγα λόγια εφέ ψεύτικης βλεφαρίδας! Μ αρέσει πολύ το καμπυλωτό βουρτσάκι  το οποίο πιάνει όλες τις τριχούλες ακόμα και την πιο μικρή των βλεφαρίδων και προσφέρει τόσο όγκο όσο και μήκος χωρίς να τις μπερδεύει. Επίσης, πολύ σημαντικό το ότι δεν κάνει καθόλου κομματάκια όσο περνάει η ώρα και μπορείς να την αφαιρέσεις πολύ εύκολα με ένα καλό προιόν για  ντεμακιγιάζ.  





 Στην συνέχεια έχουμε 2 υγρά κραγιονάκια από την NYX . Είναι από 2 διαφορετικές σειρές για τις οποίες σας έχω μιλήσει αναλυτικά σε προηγούμενο πόστ μου , οπότε και σας αφήνω εδώ LINK για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την υφή, διάρκεια κλπ . 
Η απόχρωση για το NYX soft matte lip cream είναι η COPENHAGEN, ένα σκούρο έντονο δαμασκηνί χρωματάκι που κάνει πολύ 'vampy' στα χείλη.
Η απόχρωση για το ΝΥΧ lingerie είναι FRENCH MAID, ένα απαλό μωβ που στο φως της μέρας μοιάζει και λίγο με λιλά.
Αν με ρωτούσε κάποιος τι μου αρέσει τόσο σ αυτά τα υγρά κραγιονάκια της ΝΥΧ θα έλεγα συνοπτικά- συνοπτικά : 

  • εύκολα στην χρήση τους
  • τέλειες και πολλές αποχρώσεις για να διαλέξεις
  • οικονομικά
  • πολύ καλή διάρκεια
  • κρεμώδη αλλά ματ
  • cruelty free





     Συνεχίζουμε με ένα ακόμα κραγιονάκι. Από την MAYBELLINE αυτή τη φορά. Έχουμε από τη ματ σειρά το 575 Brown Blush, το απόλυτο χρώμα για φέτος στα χείλη ένα ζεστό καφέ. Ιδιαίτερα κρεμώδες στην υφή αφήνει όμως ματ αποτέλεσμα στα χείλη. Ιδανικά συνδιάστε το με ένα καλό μολυβάκι χειλιών από κάτω για μεγαλύτερη διάρκεια αλλά κυριώς για το περίγραμμα. 



     Και μιας κι είπαμε για μολύβι, ήρθε η ώρα να μιλήσουμε για αυτά τα λατρεμένα, σουπερ οικονομικά μολυβάκια χειλιών απο την ESSENCE. Η απόχρωση είναι το no.05 Soft Berry κι είναι αυτή ακριβώς που περιγράφει το όνομα του, ένα απαλό berry χρωματάκι με κάτι από καφέ. Γενικότερα, αγαπώ όλα τα μολύβια χειλιών απο την εταιρεία καθώς είναι μαλακά, γράφουν πολύ εύκολα πάνω στα χείλη και μπορούν να φορεθούν και μόνα τους σαν κραγιόν.




    Swatches - στο φως της μέρας



    Και για το τέλος σας έχω μια ανακάλυψη! Ένα προιόν το οποίο δεν το είχα πετύχει στην Ελλάδα αλλά φαντάζομαι θα έρθει και προς τα εκεί σύντομα, αν δεν έχει έρθει ήδη! Σας μιλάω για την μάσκα Moisture Bomb της GARNIER αλλά σε πράσινο χρωματάκι η οποία απευθύνεται σε μεικτά-λιπαρά δέρματα. Υπόσχεται βαθιά ενυδάτωση, ματ αποτέλεσμα και ορατά μειωμένους πόρους.
    Περιέχει πράσινο τσάι και υαλουρονικό οξύ. Ακούγεται πολλά υποσχόμενη κι ελπίζω να είναι γιατί μ'έχει ενθουσιάσει. Να περιμένετε σίγουρο update μόλις την δοκιμάσω.




    Αυτά λοιπόν κοριτσάκια μου από μένα. Ελπίζω να σας άρεσε το ποστ και περιμένω όπως πάντα τα σχόλια σας. 


    Προς το παρόν σας αφήνω εδώ και εμείς θα τα πούμε   ξανά στο επόμενο ποστάρισμα, μέχρι τότε να περνάτε καλά

    και φιλάκια.



    P.S: Μη ξεχάσετε να πατήσετε παρακολούθηση και να με ακολουθήσετε στα social media αν σας άρεσε το post.



    Ελίνα 


    💓


1 σχόλιο:

  1. Αγαπώ το blog σου!<33 Γίνεται να με προσθέσεις στα sister blogs 'ωστε να κάνω καιγω το ίδιο μόλις φτιάξω;<33
    Φιλιά!!1!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αγαπημένα Απριλίου ● April Favorites

Θαύμα - θαύμα ! Μετά από -δεν ξέρω κι εγώ- πόσο καιρό i'm back ! Βλέπεις ποστ από μένα και δεν το πιστεύεις , ε μετα...