● Spring Lips&Nails ●









Γεια σας κορίτσια μου, 
πως είστε? 

                                   
Εγώ είμαι εδώ μ' ένα ακόμα post! Ιδιαίτερα ενθουσιασμένη κι αυτή την φορά μιας και θα μιλήσουμε για αγαπημένα χρώματα σε νύχια και χείλη φέτος την άνοιξη. Spring Lips&Nails λοιπόν και πάμε να ξεκινήσουμε :) 







Να σας πω αρχικά πως γενικά την άνοιξη προτιμώ τα παστέλ χρώματα 
σε νύχια και ιδιαίτερα αποχρώσεις του ροζ και του μπλε. Μην περιμένετε να δείτε λοιπόν πολύ έντονα χρωματάκια μιας κι αυτά τα έχω κάπως πιο καλοκαιρινά στο μυαλό μου! Όλα τα βερνίκια που θα σας δείξω ανήκουν σε drugstore εταιρίες κι έτσι είναι πολύ οικονομικά κι εύκολο να τα βρείτε.








Tα αγαπημένα μου βερνίκια αυτή την εποχή από αριστερά προς τα δεξιά και από πάνω προς τα κάτω όπως τα βλέπουμε στην φώτο έχουν ως εξής:

  • MAYBELLINE New York, από την σειρά Color Show το Shocking Seas  no.370.

    Είναι το πιο "έντονο" βερνίκι απ' όλα όσα βλέπετε, ένα ανοιχτό τυρκουάζ με εξαιρετική απόδοση που χρειάζεται απλά ένα πέρασμα για να βγει το χρώμα που βλέπουμε στη συσκευασία. 

  • ΚΙΚΟ makeup Milano, nail lacquer no.318.

    Το συγκεκριμένο βερνίκι είναι ένα ιδιαίτερο ροζ-μοβ με λίγο καφέ ίσως μέσα. Πολύ όμορφη απόχρωση που στεγνώνει σχεδόν αμέσως. Η τιμή του ήταν μεγάλο συν μιας και το βρήκα σε προσφορά μόλις 1,5€. 

  • DUST+CREAM, 60'' fast dry Ignite no.870

    Εδώ τώρα έκλεψα λιγάκι γιατί το αγαπημένο μου γκρι το φοράω όλες τις εποχές άλλες φορές πιο σκούρο κι άλλες πιο ανοιχτό, οπότε δεν θα μπορούσε να λείπει από εδώ! Τα βερνίκια αυτά είναι καταπληκτικά κι ειδικά αν δεν έχεις πολύ χρόνο να αφιερώσεις στα νύχια σου, όπως εγώ τις περισσότερες φορές, καθώς στεγνώνει μέσα σ ένα λεπτάκι! 

  • BEAUTY LINE, Kiss Kiss Cloud 9 no.303

    Ακόμα μια απόχρωση του μπλε, ένα ανοιχτό γαλάζιο που επίσης στεγνώνει πολύ γρήγορα. Το συγκεκριμένο είναι και πολύ οικονομικό. Θα το βρείτε συνήθως στα 2€.

  • SIXTEEN cosmetics, no.412

    Ακόμα ένα πολύ λατρεμένο μου βερνίκι. Μια πολύ ανοιχτή ροζ απόχρωση προς το μπεζ περισσότερο, που κι αυτό στεγνώνει γρήγορα αλλά έχει κι ένα ωραίο μεγάλο βουρτσάκι. Δύο στρώσεις αρκούν για να έχουμε το χρώμα που βλέπουμε! 

  •                                                       SIXTEEN cosmetics, no.547

Τέλος, έχουμε ένα dusty pink που εγώ συνηθίζω να αποκαλώ σάπιο μήλο. Τέλεια χρωματική απόδοση με ένα μόλις πέρασμα που διαρκεί έως και μία βδομάδα με ένα top coat. 




Και τώρα πάμε στα καλά! Λατρεύω κραγιόν και όσα κι αν έχω νομίζω ποτέ δεν θα πάψω να θέλω κι άλλα, κι άλλα, κι άλλα.... Νιώθω πως σ αυτό το σημείο οι φίλοι μου κι εκείνοι που με ξέρουν χαμογελούν γιατί έχω φάει καλό κράξιμο γι αυτή μου την αδυναμία. Τι να κάνουμε ρε παιδιά. Να μην έχω κι εγώ ΈΝΑ ελάττωμα?! χαχα..
Τα κραγιονάκια μου λοιπόν συνήθως τα θέλω έντονα όσο πιο έντονα τόσο το καλύτερο. Ειδικά το χειμώνα χαμός, μόνο μπλε δεν έχω βάλει ακόμα! Την άνοιξη όμως με πιάνει και τα θέλω απαλά και nude όπως και τα βερνίκια. Όλα πιο ήρεμα την άνοιξη.







       



Τα κραγιονάκια που βλέπετε είναι κυρίως nude εκτός από δύο και σχεδόν όλα ματ. Αλλά πάμε να τα δούμε και αναλυτικά από αριστερά προς τα δεξιά όπως φαίνονται στην φώτο.


  • E.L.F Studio Matte Lip Color, Mulberry Maven 

    Πρώτο πρώτο έχουμε ένα μεγάλο μηχανικό μολύβι θα μπορούσε να το πει κανείς. Το χρώμα του είναι ένα ωραίο chocolate berry, όχι τόσο σκούρο όμως. Είναι ματ και έχει σχετικά καλή διάρκεια. Συνοδεύεται με ξύστρα στο κάτω μέρος.
  • NYX Lip Lingerie, Bedtime Flirt
    Όλη αυτή η σειρά της NYX είναι εξαιρετική, ελαφριάς υφής υγρά κραγιόν που αφήνουν ένα πλούσιο ματ φινίρισμα. Το bedtime flirt είναι ένα κλασσικό γήινο μπεζ χρώμα όχι όμως εντελώς άχρωμο. Δείχνει τα χείλη φυσικά και ντύνει τις καμπύλες τους με ένα υπέροχο κρεμώδες χρώμα.


  • E.L.F Studio Matte Lip Color, Tea Rose 

    Ένα ανοιχτό dusty pink με ματ φινίρισμα. Πολύ άνετο στα χείλη, δεν τα ξηραίνει καθόλου.
  • NYX Lip Lingerie, Exotic 

    To πιο αγαπημένο απ όλα. Είναι ένα κεραμιδί χρώμα, με κόκκινους υποτόνους. Η συγκεκριμένη σειρά έχει πολύ μεγάλη διάρκεια και η τιμή είναι στα 8,95€. Πλέον η NYX ήρθε και στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στην Θεσσαλονίκη και μπορείτε να τα βρείτε και οnline στο  http://keanecosmetics.com/
  • NYX Soft Matte Lip Cream, Cannes
    Δεν είναι ούτε κραγιόν, ούτε και lip gloss. Είναι ένα είδος lip color, μια πλούσια ματ κρέμα με πολύ καλή απόδοση που ενυδατώνει τα χείλη.
  • MAC Liptensity Lipstick, Marsala 

    Τέλος, το Marsala της MAC είναι το μοναδικό που δεν είναι ματ. Έχει σατινέ φινίρισμα και το χρώμα του είναι ένα ψυχρό berry. Έχει τρομερή απόδοση παρόλα αυτά δεν διαρκεί πολλές ώρες πάνω στα χείλη. 




Σας αφήνω και μια φώτο με swatches για να δείτε λίγο καλύτερα τα χρώματα στο φως της ημέρας καθώς και την απόδοση τους.







*Το Mulberry Maven από e.l.f  είναι ένα καλό dupe για το Marsala της MAC.

Περιμένω να μου πείτε τις εντυπώσεις σας, ποια προϊόντα απ΄αυτά έχετε δοκιμάσει και ποια θα θέλατε να δοκιμάσετε.



Θα τα πούμε στο επόμενο post.
Μέχρι τότε να περνάτε καλά και φιλάκια,
Ελίνα.





8 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίες οι συλλογές σου!Ειδικά τα κραγιόν στα οποία εχω κι'γω μεγάλη αδυναμία...Πολύ όμορφο ποστ! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μιμή μου <3 Ποια γυναίκα δεν έχει άλλωστε :)

      Διαγραφή
  2. Αγαπημένες παστέλ αποχρώσεις σε βερνίκια νυχιών!
    Πόσο ωραία η παρουσίαση καθώς και οι φωτογραφίες των προϊόντων
    <3
    Φιλιά,Εύα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έυα, να σε καλωσορίσω στην παρέα μας! Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
      Μου δίνουν δύναμη και με βοηθούν να συνεχίσω.
      Πολλά φιλιά :*

      Διαγραφή
  3. Το βερνίκι από kiko φαίνεται τέλειο! Υπέροχες επιλογές για την άνοιξη! Καλή Ανάσταση! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Κωνσταντίνα μου!
      Καλή ανάσταση και σ΄εσένα :)

      Διαγραφή

Αγαπημένα Απριλίου ● April Favorites

Θαύμα - θαύμα ! Μετά από -δεν ξέρω κι εγώ- πόσο καιρό i'm back ! Βλέπεις ποστ από μένα και δεν το πιστεύεις , ε μετα...